زنجیره تایم صنعتی چیست؟
گروه Shayesteh فرصت هایی از قبیل فروش زنجیره های مختلف آب و هوا ، قیمت های زنجیره ای به روز شده و همچنین بالاترین کیفیت تولید هموطنان عزیز ما را فراهم کرد. این زنجیره نقش مهمی در کار ماشین ها به عنوان یک بخش اساسی دارد. وظیفه زنجیره اندازه گیری هماهنگی شیرهای موتور است به گونه ای که هیچ دخالتی در عملکرد این مؤلفه ها وجود ندارد. در حقیقت ، زنجیره های آب و هوا شیر و میل لنگ را به هم متصل می کنند تا هیچ مشکلی در سوخت و هوا در ورود به پیستون وجود نداشته باشد. این اتصال به جلوگیری از باز شدن کلیپ ها در همان زمان کمک می کند. اما در هر لحظه یکی از آنها فعال است و دیگری بسته است. این به موتور کمک می کند تا به طور مداوم کار کند. در حقیقت ، کلمه زمان در این محصول به برنامه تنظیم فعالیت های میل لنگ و دریچه اشاره دارد. به خاطر داشته باشید که زنجیره های زمان بندی و اندازه گیری عملکردهای مشابهی دارند.

 

  

 

استفاده از زنجیر تایم صنعتی
زنجیر تایم صنعتی به طور گسترده در اتومبیل های امروز استفاده می شود. علاوه بر این ، در بسیاری از صنایع به ویژه در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

سوال: تفاوت زنجیر صنعتی و کمربندهای زمانی
آنچه مسلم است این است که استفاده از این دو محصول مشابه است و هر دو می توانند برای تخمگذار از اجزای استفاده شوند. مهمترین تفاوت بین این دو در جنس آنها است. کمربند آب و هوا از لاستیک و مواد انعطاف پذیر ساخته شده است. در حالی که زنجیرهای آب و هوا از فولاد ساخته شده است. به همین دلیل ، زنجیره های آب و هوا در برابر گرما و فشار مقاوم تر هستند و می توانند در برابر درجه حرارت و فشارهای بالاتر مقاومت کنند. علاوه بر این ، محل نصب این دو محصول با یکدیگر متفاوت است و زمان بندی معمولاً از موتور تعیین می شود. در حالی که زنجیره زمان بندی یک قسمت داخلی بود و معمولاً در داخل موتور نصب می شود.تفاوت دیگر این دو در این است که کمربند زمان نیاز به روغن کاری یا روغن کاری ندارد. از طرف دیگر زنجیرهای آب و هوا برای حفظ عملکرد خود باید به طور مداوم روغن کاری شوند.

 

 

مزایای زنجیره های آب و هوایی خدمات
زنجیرهای آب و هوا به عنوان یک قطعه فلزی می تواند بسیاری از کاربران و ماشین های مکانیکی را ملاقات کند. به طور خلاصه ، مهم ترین ویژگی های زنجیرهای تایم صنعتی عبارتند از:

 

زندگی طولانی
عمر زنجیره آب و هوا بسیار طولانی است و نباید به طور مرتب جایگزین شود. در بعضی از اتومبیل ها ، این قطعات نباید به انتهای ماشین تغییر یابد و می تواند مدت زمان طولانی باشد. این می تواند به شما در هزینه های فعلی کمک کند.

 

احتمال کمی از پارگی
احتمال شکستن زنجیره بسیار اندک است ، اما صفر نیست. این زنجیره از فلز ساخته شده است ، بنابراین در برابر آسیب و پارگی مقاوم تر است. این می تواند به افزایش عمر دستگاه کمک کند.

توانایی کار در دماهای بالا از ویژگی های تسمه تایم صنعتی است.
این محصولات می توانند در دماهای بالا به خوبی کار کنند و معمولاً هیچ محدودیتی در دمای ماشین وجود ندارد. در دماهای بالا ، بسته به مواد مورد استفاده در ساختار آن ، کمربند زمان کمی شل می شود. این می تواند بر عملکرد نهایی موتور تأثیر بگذارد و کارایی آن را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. اما زنجیره زمان بندی این نیست و در بیشتر دما خوب است.

 

دقت بیشتر
فاصله بین سوراخ های این زنجیرها یکسان و احتمال شکستن است. دقت بیشتر می تواند عملکرد موتور را افزایش دهد. زنجیرهای باریک می توانند احتمال شکستن دریچه ها را کاهش دهند. این زنجیره به درستی به گیربکس وصل شده و دقت بالایی را برای ماشین فراهم می کند.مضرات زنجیرهای آب و هوا


علاوه بر مزایای آن ، هر محصول دارای معایبی است. مهمترین مضرات این محصول به شرح زیر است:

 

سر و صدای قوی موتور
سر و صدای موتور اتومبیل از این محصول استفاده شده بلندتر است. این می تواند کارمندان و اپراتورها را آزار دهد و به آنها آسیب برساند ، که این امر بر عملکرد نهایی آنها تأثیر منفی خواهد گذاشت.

 

ترمیم سنگین
با توجه به اینکه این محصول در داخل موتور نصب شده است ، در صورت بروز نقص ، تعمیر آن بسیار دشوار است و برای انجام یک عملیات تعمیر ، لازم است موتور را باز کنید. این خلاف مشخصه اتصالات است که معمولاً نصب و تعمیر آنها آسان است.

 

قیمت زنجیر تایم صنعتی
از گروه مناسب برای به روزرسانی های زنجیره زمان بخواهید. هزینه تجهیزات فلزی همیشه از تجهیزات پلاستیکی بالاتر است. هزینه زنجیرهای آب و هوا از کمربندهای زمانی بیشتر است. بنابراین برای جایگزینی آن باید هزینه بیشتری بپردازید.

 

در صورت بروز نقص ، خسارت بزرگی دارد
زنجیرهای زمان بندی دیر خراب می شوند ، اما اگر خراب شوند ، آسیب بیشتری به موتور وارد می کنند. در نتیجه ، می تواند هزینه بیشتری برای شما داشته باشد.

 

زمان تغییر زنجیره ای
برخی معتقدند که زنجیرهای آب و هوا نباید جایگزین شوند ، بنابراین در طول زندگی دستگاه با این کار راحت خواهند بود. اما برخی از افراد همچنین بر این باورند که این قسمت باید هر از گاهی بررسی شود و در صورت لزوم ، جایگزین و جایگزین شود. توصیه می شود که ماشین هر 200000 کیلومتر سلامتی خود را بررسی کند.

جهت خرید زنجیر تایم صنعتی با پارس خورشید تماس بگیرید.