مشخصات فنی زنجیره های صنعتی سه ردیفه


یکی از مهمترین ابزارهای انتقال انرژی زنجیره های صنعتی هستند. زنجیرهای صنعتی دارای ابعاد و متریال های مختلفی می باشند و در مدل های مختلف زنجیر صنعتی تک ردیفه، دو ردیفه و سه ردیفه تولید می شوند.

 

 

زنجیر از جمله مهم ترین تجهیزات صنعتی است که برای انتقال نیرو، بلند کردن، جابجایی و کشیدن اجسام سنگین استفاده می شود.محموله و نوع محیطی که در آن کار می کنند تنوع زیادی در بازار دارد. زنجیرهای صنعتی دارای ابعاد و متریال های مختلفی می باشند و در مدل های مختلف تک ردیفه و زنجیر صنعتی دو ردیفه و چند ردیفه تولید می شوند.متداول ترین مواد مورد استفاده در زنجیرهای صنعتی فولاد ضد زنگ و فولاد با محتوای کربن کم یا زیاد می باشد.

 

    

 

از پوشش هایی مانند مواد گالوانیزه در زنجیره های صنعتی برای محافظت از زنجیر استفاده می شود. روکش گالوانیزه باعث افزایش طول عمر زنجیر می شود و در مواردی از زنجیر تلفن تولید می شود. یک زنجیره صنعتی در سه ردیف از اتصال قطعات کوچک زنجیر به یکدیگر که توسط گوه هایی به هم متصل می شوند تشکیل می شود. زنجیر در صورت درگیر شدن با چرخ سنکرون خود نیرو را به دنده دوم منتقل می کند. زنجیرهای صنعتی می توانند به تنهایی و یا در صورت جابجایی ابزار دیگری موتور محرکه باشند. زنجیر صنعتی سه ردیفه به دلیل اندازه و گام به صورت کنترل شده و غیر رها کننده از استحکام کششی بالایی برخوردارند. از مشخصات زنجیر صنعتی سه ردیفه می توان به صدای زیاد در محل کار و وزن زیاد اشاره کرد.

 

 

 

یکی از مهمترین ابزارهای انتقال انرژی زنجیره های صنعتی هستند. زنجیر سه ردیفه به دلیل داشتن زنجیرهای سه ردیفه و مشخصات فنی خاص، قدرت انتقال قدرت بالایی دارند و در صنعت کاربرد فراوانی دارند. برای خرید زنجیر صنعتی سه ردیفه به سایت پارس خورشید مراجعه کنید.